Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Peeling cukrowy właściwości czyli sposób na gładką i odżywioną skórę
Peeling cukrowy jest jednym z najlepszych i najpopularniejszych peelingów „mechanicznych” – czyli takich, które usuwają martwy naskórek poprzez cząsteczki
Zakwasy na plecach
Kiedy ludzie zaczynają ćwiczyć, często pytają: "Czy najpierw powinienem wykonać ćwiczenie czy rozciąganie?".

Odpowiedź jest inna dla każdego, w zależności od poziomu sprawności fizycznej. Jeśli nie
Po jakim czasie ćwiczeń widać efekty
To, jak długo trzeba czekać na rezultaty, zależy od kilku czynników. Im wcześniej zaczniesz przestrzegać planu, tym szybciej zobaczysz rezultaty. Dodatkowo, liczba kilogramów, które
Pomysł na domowe smarowidło
Na rynku spożywczym natknąć się można na wiele różnego rodzaju past, kremów i smarowideł przeznaczonych do przyrządzenia kanapek czy prostych dań. Wśród nich znajduje się także smalec w kostce,
Warzywo, które czyni cuda?
Niedawno amerykańscy naukowcy dowiedli, że najzdrowsze warzywo na świecie to rukiew wodna.
Właściwości lecznicze tej rośliny znano już w starożytności. W medycynie ludowej jest stosowana w
Czego unikać w diecie aby schudnąć
Najnowsze badanie przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Kalifornijskiego wykazało, że osoby, które spożywały trzy porcje owoców i warzyw dziennie, a unikały smażonych potraw,
Siemie lniane na zatwardzenia
Wiele osób doświadcza sporadycznych zaparć, jednak nieregularne wypróżnienia są symptomem znacznie większego problemu. Zaparcia mogą być spowodowane przez wiele różnych czynników - od diety,

Posted by on Lip 11, 2021 in Uroda i zdrowie |

Podejmij wyzwanie na brzuch i ciesz się efektami

Podejmij wyzwanie na brzuch i ciesz się efektami

Płaski brzuch to atut, który pragnie mieć wiele osób. Niestety jest to problematyczna część ciała, z której tkanka tłuszczowa może znikać bardzo powoli. Warto podjąć wysiłek i realizować skuteczny plan treningowy, który pozwoli na osiągnięcie wymarzonych efektów. W kolejnym akapicie znajdziesz wyzwanie na brzuch, dzięki któremu spalisz zbędną tkankę tłuszczową z tej okolicy ciała.

Wyzwanie na brzuch – pozbądź się wałków

Oto plan treningowy, dzięki któremu osiągniesz płaski brzuch:

  • skręty w pozycji leżącej – 10 powtórzeń na stronę, 3 serie,
  • brzuszki tradycyjne – wykonaj 15 powtórzeń na stronę, 3 serie
  • przyciąganie kolan do klatki piersiowej w podporze – wykonaj 10 powtórzeń na stronę, 3 serie,
  • wykroki – wykonaj po 10 powtórzeń na stronę, 3 serie,
  • deska – wytrzymaj tyle czasu, ile jesteś w stanie.

Taki trening należy wykonywać 3 razy w tygodniu. Wspieraj się również treningami cardio, które powinny zawierać ćwiczenia takiejak pajacyki, szybki bieg w miejscu z unoszeniem kolan czy burrpes. Przykładowe treningi cardio możesz znaleźć na przykład w serwisie YouTube.
Pamiętaj, iż solidna rozgrzewka oraz rozciąganie to dwa nieodłączne elementy każdego treningu. Dzięki temu przygotujesz organizm do wysiłku, unikniesz kontuzji i urazów oraz zakwasów. Jeśli nie możesz wykonać rekomendowanej powyżej ilości powtórzeń, możesz wykonać ich mniej. Pamiętaj, aby się nie przetrenować. Warto stopniować intensywność treningu i pamiętać o odpoczynku, który pozwoli na regenerację oraz relaks.

Ćwicz tak, jak lubisz

Plany takie jak ten opisany powyżej są skuteczne. Warto jednak pamiętać, iż nie każdy musi stosować taką metodą na osiągnięcie płaskiego brzucha. Spalanie tłuszczu jest możliwe podczas innych aktywności. Ważne jest to, aby ćwiczyć tak, jak się lubi. Trening, który nie przynosi satysfakcji a jedynie męczy, to nigdy nie jest dobre rozwiązanie. Dlaczego? Ponieważ po kilku dniach zabraknie Ci motywacji do jego wykonywania. Znajdź więc taki sposób na trening, który sprawi Ci choć trochę przyjemności. Dobrym sposobem na spalenie tłuszczu z całego ciała jest na przykład Zumba, zajęcia fitness, ćwiczenie na siłowni, pływanie czy regularny jogging. Ćwicz tak jak lubisz i ciesz się najlepszymi efektami. Jeśli nie wiesz, jak samodzielnie skomponować najlepszy plan treningowy, podejmij współpracę z trenerem personalnym. Dzięki temu osiągniesz to, co sobie zamierzyłeś. Warto również zadbać o dobrze zbilansowaną dietę, którą rozpisze Ci dietetyk. Jeśli potrzebujesz wsparcia diety, zastosuj suplementy dobrej jakości, które uzupełnią niedobory.