Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Dlaczego warto wybrać pieluszki wielorazowe Babyetta?
Rozwiązanie, dzięki któremu na zawsze zrezygnujesz z jednorazówek
Jeśli dotychczas używałaś jedynie jednorazowych pieluszek dla swojego dziecka, to teraz przygotuj
Posiłek przed siłownią
Jeśli nie masz czasu na gotowanie, prawdopodobnie nie masz czasu na trening. Jednak poświęcenie czasu na gotowanie na siłowni może pomóc ci w pełni wykorzystać trening.
Jeśli starasz się spalić
Zbawienne mikronakłucia czyli czym jest Dermapen oraz ile zabiegów jest potrzebne
Zabieg mezoterapii mikroigłowej z użyciem technologii Dermapen
Czym jest ten zabieg i jakie są wskazania do jego wykonania? Dermapen ile
Najlepsze plany treningowe - sprawdź, gdzie je znaleźć
Połączenie zdrowej diety i regularnej aktywności fizycznej, to gwarancja najlepszych efektów i szybkiego zrzucenia zbędnej tkanki tłuszczowej. Aby trening był skuteczny,
Jak robić peeling kawitacyjny samemu
Peeling kawitacyjny – jak zrobić go samemu
Chociaż zabieg kawitacji można wykonać w salonie kosmetycznym to równie często ludzie decydują się na jego samodzielne wykonanie we własnym
Galaretowate uda
Jeśli kiedykolwiek zauważyłaś, że z trudem przychodzi Ci zakładanie spodni, być może masz otłuszczone uda. Tłuszcz na udach to częsty problem kobiet w każdym wieku. Dolegliwość ta pojawia się, gdy tłuszcz
Mezoterapia igłowa twarzy - wyposażenie mezoterapia bezigłowa
Minęły czasy, w których kobiety miały do swej dyspozycji jedynie gabinety kosmetyczne i niezbyt fajne kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Współczesny świat

Posted by on Sie 30, 2021 in Uroda i zdrowie |

Plan treningowy na schudnięcie dla mężczyzn

Plan treningowy na schudnięcie dla mężczyzn

Zacznij od pozbycia się tłuszczu. Można to osiągnąć poprzez dietę, lub eliminując jak najwięcej śmieciowego jedzenia z diety, jak możesz. Jeśli masz nadwagę, powinieneś stracić co najmniej 5% masy ciała. Jeśli jesteś już w dobrej formie, a chcesz mięśni, należy stracić co najmniej 10% masy ciała.

Następnym krokiem jest zbudowanie trochę siły. Możesz to zrobić podnosząc ciężary, wykonując ćwiczenia takie jak pompki, podciąganie i przysiady lub robiąc przysiady i brzuszki.

Trzecim krokiem jest budowanie mięśni. Możesz to zrobić podnosząc ciężary, wykonując ćwiczenia takie jak pompki, podciąganie i przysiady lub robiąc przysiady i skłony.

Treningi na utratę tłuszczu powinny trwać od 30 minut do godziny, a treningi siłowe od 20 minut do godziny. Treningi siłowe są dłuższe, ponieważ wymagają większej wytrzymałości.

Dieta, którą stosujesz powinna być uboga w tłuszcze i umiarkowanie bogata w białko. Powinieneś jeść około 1 grama białka na funt masy ciała dziennie. Odpowiada to około 0,8 grama białka na kilogram masy ciała na dzień.

Powinieneś jeść trzy posiłki dziennie, o stałych porach. Jeden posiłek powinien zawierać około 3000 do 5000 kalorii.

Codziennie należy wypijać co najmniej 8 szklanek wody.

Codziennie należy jeść owoce.

Plan treningowy na schudnięcie dla mężczyzn – trening HIIT

Jeśli ćwiczysz, powinieneś odczekać co najmniej 24 godziny po jedzeniu, aby móc ćwiczyć.
Należy wykonywać 2 dni ćwiczeń siłowych i 2 dni ćwiczeń aerobowych.

Trening aerobowy o wysokiej intensywności (HIIT) przypomina jogging lub jazdę na rowerze z prędkością 75% maksymalnej wydajności przez 20 minut. Jednak zamiast odpoczywać, powtarzasz ten interwał cztery razy, odpoczywając przez dwie minuty pomiędzy interwałami.

Wykazano, że ten rodzaj ćwiczeń spala więcej kalorii i zwiększa wytrzymałość niż ćwiczenia w stanie ustalonym. Ale wydaje się również, że przyspiesza metabolizm.

Tak więc po 30 minutach HIIT możesz spalić 50% więcej kalorii, niż gdybyś wykonywał tylko ćwiczenia stacjonarne.

Dowody sugerują, że ćwiczenia HIIT są również lepsze dla utraty wagi i mogą być tak samo skuteczne w zwiększaniu wytrzymałości, bez bolesności mięśni i wyczerpania, które dostajesz od długich, powolnych ćwiczeń.

HIIT może jednak podnieść ciśnienie krwi, tętno i poziom cukru we krwi. Jeśli więc wykonujesz ten rodzaj ćwiczeń, powinieneś monitorować swój puls i poziom cukru we krwi przed i po treningu. Powinieneś też poinformować o tym swojego lekarza.