Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Wenflon- budowa i specyfikacja urządzenia
Wenflon jest niezwykle pomocny. Dzięki jego podłączeniu do żyły, nie ma konieczności każdorazowego wkłuwania się, w celu podania medykamentów.
Stosowany jest u chorych przewlekle,
Porost włosów - preparaty na szybszy wzrost włosów. Mezoterapia igłowa czy bezigłowa?
W teorii wizyta u fryzjera powinna poprawiać nastrój każdego człowieka. Lekka lub bardziej zaawansowana metamorfoza czyni cuda, pod
Siemie lniane na zatwardzenia
Wiele osób doświadcza sporadycznych zaparć, jednak nieregularne wypróżnienia są symptomem znacznie większego problemu. Zaparcia mogą być spowodowane przez wiele różnych czynników - od diety,
Sposoby na walkę z nadwagą
Wiele osób traktuje współczynnik bmi jako wyznacznik tego czy mają nadwagę czy nie, oczywiście jest to jedna z metod, jednak nie jest ona zbyt dokładna. Zwłaszcza że wpływa na to kilka innych
Czego unikać w diecie aby schudnąć
Najnowsze badanie przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Kalifornijskiego wykazało, że osoby, które spożywały trzy porcje owoców i warzyw dziennie, a unikały smażonych potraw,
Pierwsze objawy cukrzycy - stopa cukrzycowa
Cukrzyca to choroba o charakterze metabolicznym, przewlekła i w praktyce mocno obniżająca komfort życia. Jej istotą jest podwyższony poziom cukru we krwi. Chorobę można wykryć
Galaretowate uda
Jeśli kiedykolwiek zauważyłaś, że z trudem przychodzi Ci zakładanie spodni, być może masz otłuszczone uda. Tłuszcz na udach to częsty problem kobiet w każdym wieku. Dolegliwość ta pojawia się, gdy tłuszcz

Posted by on Wrz 5, 2021 in Uroda i zdrowie |

Ćwiczenia na siłowni rozpiska dla pań

Ćwiczenia na siłowni rozpiska dla pań

Co jakiś czas ktoś pisze do mnie z pytaniem, czy kobiety mogą wykonywać wszystkie ćwiczenia z męskiej rozpiski. Odpowiedź brzmi: tak, czasami.

Im więcej kobiety robią, tym mniejsze wydają się ich mięśnie. Dzieje się tak dlatego, że mięśnie kobiet zawierają mniej białka i więcej tłuszczu niż mięśnie mężczyzn. Białko jest substancją, która tworzy mięśnie. Kobiety mają też więcej tłuszczu niż mężczyźni, ale mniej.

Białka składają się z aminokwasów, które zbudowane są z azotu, węgla i tlenu. Azot znajduje się głównie w cząsteczkach białka w łańcuchu, a węgiel i tlen są w innej cząsteczce zwanej koenzymem.

Białka składają się z aminokwasów, które są wykonane z azotu, węgla i tlenu.

Siłownia jest dla facetów, prawda? Nieprawda! Przy odrobinie szczęścia, już zdałaś sobie z tego sprawę, ale na wszelki wypadek, gdybyś nie zdążyła, zanim to zrobisz, pozwól nam zasugerować kilka ćwiczeń na siłowni dla kobiet.

Jasne, istnieje wiele ćwiczeń skierowanych specjalnie do kobiet, ale wiele z nich to odmiany ćwiczeń, które mężczyźni używają od lat. Ponadto, wiele ćwiczeń, które są przeznaczone dla kobiet, to tak naprawdę tylko odmiany ćwiczeń męskich.

Ale bądźmy szczerzy. Kiedy wchodzisz na siłownię, czy kiedykolwiek czujesz się tak, jakbyś była tam jedyną kobietą? Albo, że ponieważ kobiety powinny chcieć ujędrnić swoje ciało, jesteś nie na miejscu? Albo, że ponieważ kobiety mają się skupić na cardio, jesteś nie na miejscu?
Cóż, przestań czuć się nie na miejscu.

W końcu wchodzisz na siłownię, żeby ćwiczyć, prawda? A jeśli nie czujesz się komfortowo, to zrezygnujesz. Okazuje się, że nie ma nic złego z tobą. W rzeczywistości, jeśli jesteś kobietą, istnieje duża szansa, że będziesz czuć się bardziej komfortowo w siłowni niż gdziekolwiek indziej.
Więc, przestań czuć się jak jesteś z pętli i, zamiast, skakać w prawo i zacząć pracować. Ale, po pierwsze, oto kilka wskazówek dla kobiet.

Istnieje stereotyp, że kobiety chcą wyglądać idealnie. I oczywiście jest to całkowita nieprawda (pewnie zauważyłaś, że mnóstwo innych kobiet nigdy nie martwi się o to, jak wyglądają, podczas gdy ty ciągle się o to martwisz).

Więc przestań się martwić o to, jak wyglądasz i zacznij się martwić o uzyskanie sprawności fizycznej. Bez względu na to, jaki jest Twój cel, czy jest to utrata wagi czy poprawa kondycji, po prostu wyjdź i zrób to.

Oto ćwiczenia na siłowni rozpiska dla pań:

  1. Podciąganie na pierścieniach (lub rpierścieniach i drążku do podciągania).
  2. Przysiady z obciążeniem: Zacznij od 5kg na drążku, a następnie pracuj na swój sposób do 100 funtów.
  3. Wyciągi: Zacznij od obciażenia 5kg, a następnie pracuj na swojej drodze do 30kg.
  4. Deadlifts: Zacznij od 5kg na drążku, a następnie pracuj na swój sposób do 30kg.
  5. Podciągania ze sztangą: Większość ludzi zaczyna ze sztangą na wysokości klatki piersiowej, a następnie pracuj nad swoją drogą w górę, aby robić podciągnięcia z drążkiem nad głową.
  6. Pompki
  7. Wyciskanie na ławce: Zacznij od 5 kg, a następnie pracuj w górę do 30kg.
  8. Podnoszenie nóg: Zacznij od 5 kg, a następnie pracuj w górę do 30kg..
  9. Brzuszki z obciążeniem, zaczynamy na pusto, potem 1kg potem 5kg obciążenia.
  10. Cokolwiek innego, na co masz ochotę i co pomoże Ci w rozwoju, byleby z rozwagą i bez przeciążenia organizmu prowadzącego do kontuzji i spalania swoich własnych mięśni.