Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Witamina C - dobra na każdą porę roku - czy serum z witaminą c można stosować latem?
Jeśli jesteś młodą dziewczyną, borykasz się z problemem przebarwień skórnych, trądziku lub jeśli jesteś kobietą dojrzałą i powoli czujesz
Ćwiczenia na siłowni rozpiska dla pań
Co jakiś czas ktoś pisze do mnie z pytaniem, czy kobiety mogą wykonywać wszystkie ćwiczenia z męskiej rozpiski. Odpowiedź brzmi: tak, czasami.

Im więcej kobiety robią, tym mniejsze
Ćwiczenia, które pozwolą wyszczuplić łydki w dwa tygodnie
Szczupłe łydki to dla wielu kobiet marzenie. Są atutem kobiecości, wyglądają atrakcyjnie i pozwalają poczuć się komfortowo oraz być bardziej pewną siebie. Chcesz
Krem do skóry wrażliwej zaczerwienionej czyli zadbaj o swoją skórę - wrażliwość i zaczerwienienia
Jednym z wielu problemów skórnych, z którymi boryka się wiele osób są zaczerwienienia i wyjątkowa wrażliwość skóry. Wszelkie
Przysiady wyzwanie 30 dni - efekty, ważne informacje
Wyrzeźbione nogi, kształtne pośladki i mocne mięśnie – wiele osób marzy o tym, aby móc cieszyć się takimi efektami treningu. Jeśli Ty także znajdujesz się w tej grupie,
Warzywo, które czyni cuda?
Niedawno amerykańscy naukowcy dowiedli, że najzdrowsze warzywo na świecie to rukiew wodna.
Właściwości lecznicze tej rośliny znano już w starożytności. W medycynie ludowej jest stosowana w
Posiłek przed siłownią
Jeśli nie masz czasu na gotowanie, prawdopodobnie nie masz czasu na trening. Jednak poświęcenie czasu na gotowanie na siłowni może pomóc ci w pełni wykorzystać trening.
Jeśli starasz się spalić

Posted by on Cze 30, 2021 in Uroda i zdrowie |

Ćwiczenia, które pozwolą wyszczuplić łydki w dwa tygodnie

Ćwiczenia, które pozwolą wyszczuplić łydki w dwa tygodnie

Szczupłe łydki to dla wielu kobiet marzenie. Są atutem kobiecości, wyglądają atrakcyjnie i pozwalają poczuć się komfortowo oraz być bardziej pewną siebie. Chcesz osiągnąć taki efekt, ale nie wiesz w jaki sposób możesz to zrobić? Jeśli tak, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Poniżej znajdziesz kilka skutecznych porad, których zastosowanie sprawi, iż Twoje łydki będą szczupłe.

Ćwiczenia na szczupłe łydki w 2 tygodnie

Jeśli pragniesz mieć piękne łydki, regularna aktywność fizyczna to podstawa. W Twoim planie treningowym powinny znaleźć się ćwiczenia, które skupiają się na wzmacnianiu mięśni nóg, ale także na spalaniu tkanki tłuszczowej. Dla pięknego kształtu łydek wykonuj:

  • wspięcia na palce – 20 powtórzeń, 3 serie,
  • nożyce pionowe – 20 powtórzeń, 3 serie,
  • wznoszenie nóg w pozycji leżącej – 15 powtórzeń, 2 serie.

Te ćwiczenia na szczupłe łydki w 2 tygodnie są skuteczne. Plan ten powtarzaj 3 razy w tygodniu, dla uzyskania najlepszych efektów. Warto urozmaicać treningi aktywnościami takimi jak skakanie na skakance. Skup się również na tym, aby spalać tkankę tłuszczową. Pomocne okażą się aktywności takie jak pływanie czy jazda na rowerze. Jeśli zastosujesz się do tych zasad i dasz z siebie wszystko na treningach, już po upływie czternastu dni zauważysz pozytywne efekty. Poza ćwiczeniami, zadbaj także o dietę. Kilka wskazówek znajdziesz poniżej.

Zdrowa dieta jest ważna

Stosowanie zdrowej diety to kolejna ważna podstawa, która w połączeniu z treningiem przyniesie pozytywne efekty. W codziennym jadłospisie zadbaj o obecność produktów, które zawierają ważne witaminy, minerały oraz składniki odżywcze. Jeśli nie masz czasu lub możliwości na komponowanie posiłków, warto wspierać się suplementami diety dobrej jakości oraz skorzystać z usługi cateringu dietetycznego. W takich firmach pracują dietetycy, którzy skomponują najlepszą dla Ciebie dietę. Warto skorzystać z tej możliwości, aby cieszyć się zdrowiem, dobrą odpornością i samopoczuciem, a także szczupłym ciałem.
W zdrowej diecie nie ma miejsca na produkty wysoko przetworzone, napoje słodkie i gazowane, tłuste potrawy oraz słodycze ze sklepowej półki. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego, warto zdecydować się na koktajle domowej roboty. Mogą to być napoje owocowo warzywne lub koktajle zrobione jedynie z owoców. Jeśli potrzebujesz dawki zdrowego osłodzenia, zrób koktajl z jednego banana i kilku truskawek, a jako płynu użyj kefiru albo mleka. Taki domowy koktajl to potężna dawka witamin i energii. Domowe napoje możesz zrobić z ulubionych owoców oraz warzyw. Poza bananami i truskawkami dobrze sprawdzą się również jagody, borówki, maliny, porzeczki i inne owoce.