Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Przysiady wyzwanie 30 dni - efekty, ważne informacje
Wyrzeźbione nogi, kształtne pośladki i mocne mięśnie – wiele osób marzy o tym, aby móc cieszyć się takimi efektami treningu. Jeśli Ty także znajdujesz się w tej grupie,
Negatywne skutki nadwagi
Nadwaga niekorzystnie wpływa na zdrowie. Osoby, które ważą zbyt dużo, są narażone na rozwój wielu problemów zdrowotnych takich jak cukrzyca. Są również obciążone większym ryzykiem zawału serca
Przepisy na zdrowe schudnięcie
Zdrowe odżywianie jest bardzo ważne. Zwłaszcza jeśli chcemy zrzucić kilka zbędnych kilogramów, ważne jest aby pilnować tego, żeby nasze posiłki były w pełni zbilansowane, pełnowartościowe
Domowa woda różana
Natura jest najlepsze
Coraz częściej doceniamy w codziennej pielęgnacji kosmetyki pochodzenia naturalnego. Tego typu produkty są zdrowe, działają skutecznie i można przygotować je samodzielnie w domowym
Dlaczego warto wybrać pieluszki wielorazowe Babyetta?
Rozwiązanie, dzięki któremu na zawsze zrezygnujesz z jednorazówek
Jeśli dotychczas używałaś jedynie jednorazowych pieluszek dla swojego dziecka, to teraz przygotuj
Witamina C - dobra na każdą porę roku - czy serum z witaminą c można stosować latem?
Jeśli jesteś młodą dziewczyną, borykasz się z problemem przebarwień skórnych, trądziku lub jeśli jesteś kobietą dojrzałą i powoli czujesz
Nici pdo dermatic - nici liftingujące w Warszawie
Pragnienie zachowania młodości jest silne na całym świecie. Praktycznie nie ma chyba człowieka, który chociaż raz nie pomyślał o zatrzymaniu czasu, przynajmniej pod kątem

Posted by on Gru 1, 2020 in Uroda i zdrowie |

Ćwiczenia dla seniorów

Ćwiczenia dla seniorów

Wiele starszych osób narzeka na brak energii oraz regularne bóle związane z bakiem ruchu w codziennym życiu. Problem ten stał się jeszcze bardziej dotkliwy w okresie pandemii, kiedy to wiele osób starszych stosowało dobrowolną kwarantannę. Niestety nie zawsze wyszło im to na całkowite zdrowie. Chociaż udało im się uniknąć groźnego wirusa, to niestety w grę nie weszły już dodatkowe ćwiczenia związanie z prowadzeniem rehabilitacji czy innego tego typu możliwości. Dzisiaj zastanowimy się, jakie formy aktywności fizycznej mogą wyjść na zdrowie naszym seniorom.

 

W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad wprowadzeniem do codzienności starszych osób spacerów. W końcu przejście kilku ulic czy space po parku na pewno pozwoli rozruszać kości i nabrać pełnego oddechu. Jest to chyba najprostszy sposób na wysiłek fizycznych dla osób starszych. Warto zastanowić się nad spacerami szczególnie w okresie jesiennym, by móc korzystać z ostatków pięknej pogody.
Jednak jeśli mamy na myśli ćwiczenia dla starszych ludzi, to warto zastanowić się nad zestawem kilku ćwiczeń, które każdy senior z powodzeniem może wykonać. Mamy tu na myśli przede wszystkim proste przysiady i półsłony, a także wymachiwanie ramionami. Na pewno każda osoba w kwiecie wieku jest jeszcze w stanie wykonać te ćwiczenia samodzielnie. jednak pamiętajmy, ze w ćwiczeniach najważniejsza jest dokładność i systematyczność w wykonywaniu a nie nadmierna ilość czy finezja wykonywanych ćwiczeń. Oczywiście jeśli mamy taką możliwość, to warto zainwestować w jedną czy dwie proste maszyny, takie jak rowerek stacjonarny czy też maszyna do ćwiczenia mięśni brzucha. Ten sprzęt na pewno pozwoli starczym osobom na zachowanie zdrowia i pełnej sprawności nawet w podeszłym wieku.

 

Warto pomyśleć o tego typu inwestycjach, jeśli chcemy cieszyć się długim życiem w zdrowie i w pełnej sprawności fizycznej. Pamiętajmy również o systematyczności naszych treningów, w końcu to właśnie ta cecha stanowi o naszym zdrowiu bez względu na wiek.